December 12, 2011

Powerwolf - Blood of the Saints (2011)


Uitasem complet că Powerwolf au scos un album nou anul ăsta, fiind înecat în death metal progresivo-spaţial. Din fericire, am dat din întâmplare peste videoclipul oficial al piesei We Drink Your Blood, de pe Blood of the Saints şi Powerwolf tocmai şi-au consolidat poziţia în lista mea de trupe preferate. Am zis deja în articolul precedent care-i treaba cu ei şi nu are rost să mă mai repet, pentru că Blood of the Saints continuă cam pe acelaşi drum, oferindu-ne acelaşi power metal simfonic excelent despre sânge, vampiri, biserici şi vârcolaci, propulsat de vocea operatică a românului Attila Dorn, care rupe şi raşpă tot în materie de clean singing. Să-l ţină Dumnezio în viaţă!

Vă las să savuraţi videoclipul We Drink Your Blood. Mă uit deja a patra oară la el. SE SIMTE MIŞTO.

No comments:

Post a Comment