December 2, 2011

Fallujah - The Harvest Wombs (2011)


O singură privire aruncată copertei este de ajuns ca să-ţi dai seama că Fallujah fac parte din brigada trupelor moderne şi cool de technical death metal, stând în aceeaşi linie cu trupe precum Obscura, Anata, Augury sau Aeon of Horus. The Harvest Wombs este un album de debut care-ţi oferă exact ceea ce te-ai aştepta: o doză sănătoasă de death metal progresiv, caracterizat prin versuri despre cosmos, planete şi fenomene astrale, miliarde de riff-uri tehnice ameţitor de rapide care nu încetinesc aproape niciodată şi "dueluri" prelungite între cei doi chitarişti, mult hyperblasting, infuzii delicioase de jazz, solo-uri melodice şi o atmosferă sci-fi pregnantă, totul beneficiind, desigur, de o producţie de cristal, care permite tuturor instrumentelor să se afirme în egală măsură.

Mare lucru nu prea mai am de zis. Am început să mă obişnuiesc cu trendul ăsta recent de a cânta death metal futurist şi chiar mi-a plăcut mai tot ce am ascultat din zona asta. Fallujah nu fac excepţie şi, dacă vă plac trupele de care am zis mai sus, The Harvest Wombs este un album cel puţin la fel de mişto ca tot ce au scos ăia.

http://www.facebook.com/fallujahofficial

No comments:

Post a Comment