November 30, 2011

Midnight - Satanic Royalty (2011)


Meh, după cum se plângea şi Marco mai înainte, 2011 se apropie de sfârşit. A fost şi încă este un an extraordinar pentru toate lucrurile legate de metal. Este aproape incredibil cât de multe rahaturi super tari s-au lansat anul ăsta, iar eu nu am ascultat decât câteva din ele. Ce-i drept, în prima jumătate a anului, sau poate chiar mai mult, am ars-o exclusiv pe death metal din anii '90, luând la rând toate trupele importante ale genului şi unele bijuterii ascunse din underground. De fapt, poate că cei care ne urmăresc blogul de la începuturile sale îşi aduc aminte că misiunea mea era pur şi simplu de a-mi documenta călătoria prin death metal-ul oldschool.

În fine, cum ziceam, s-au lansat multe chestii marfă anul ăsta, iar eu am ratat multe dintre ele, aşa că luna decembrie o voi dedica în exclusivitate albumelor lansate în 2011.

Şi, desigur, nu aş putea începe decât cu albumul care a rupt baraka luna asta, şi anume Satanic Royalty, primul album full-lenght al golanilor de la Midnight. Albumul ăsta emană kvltness prin toţi porii şi nu-i greu să îţi dai seama de ce este pe buzele tuturor rocărilor în perioada asta: un melanj glamorous şi malefic de black metal clasic şi heavy/speed metal, plin de riff-uri mişto, refrenuri catchy, jeg satanic, piese cu titluri gen Rip This Hell, Black Damnation sau Lust, Filth and Sleaze şi o atmosferă de golăneală ocultă care-ţi merge fix la inimă - ce să nu-ţi placă?


Ah, şi logo-ul ăla făcut în Paint este suprem.

No comments:

Post a Comment