November 26, 2011

Mafia Manelelor


Mi-am învins în sfârşit lenea şi m-am luat de gât cu iTunes Store, care refuza să se încarce pe PC-ul meu. După o singură linie tastată în Command Prompt şi un restart, iTunes şi-a dat drumul, ca să mă exprim interesant, şi mi s-a afişat în toată minunăţia lui. După ce am downloadat câteva podcasturi gratuite (pe care încă nu m-am prins cum să le sincronizez pe iPod), am început să browsuiesc aiurea după muzică.

Şi aşa am descoperit că iTunes Store geme de manele. De la compilaţii cuprinzătoare până la albume complete cu Vali Vijelie, dacă ai 8,99 euro pentru un album sau 0,99 euro pentru fiecare melodie în parte, poţi să-ţi chemi târfele să danseze pe masă în ritmuri de manele fără să fie nevoie să te duci la tarabele de la gară sau de la Marvimex.

Eu, unul, îi primesc cu braţele deschise pe invadatorii noştri talentaţi.

No comments:

Post a Comment