August 30, 2011

Hunting&Gathering - Spaceports & Distant Colonies (2011)

Auto-promovare nesimţită, să fie bine pentru toţi.


Hunting&Gathering este proiectul meu personal, entitatea muzicală hiperobscură în numele căreia mi-am sacrificat şi continui să-mi sacrific cam prea mult timp. A luat fiinţă în 2010, iar discografia completă numără cinci albume şi EP-uri de drone/ambient/synth experimental, rezultate în urma frustrării generate de faptul că, în ciuda căutărilor, nu găseam tipul exact de muzică necesar pentru a mă satisface în acele momente. Aşa că am zis c-o să-mi fac singur muzica preferată.

Spaceports & Distant Colonies vine după o pauză de aproape un an în care am stat departe de orice înseamnă producţie muzicală, preferând să mă concentrez pe ascultat. În urma unor descoperiri recente, am decis să abandonez (cel puţin pentru moment) piesele luuuuuuungi şi droning şi să abordez o estetică retro sci-fi mai user-friendly, cu piese scurte, bazate pe sample-uri şi loop-uri, ţesute în jurul eternei fascinaţii a cosmosului, călătoriilor interplanetare şi a sci-fi-ului, în general.

Pagina de bandcamp a Hunting&Gathering vă stă la dispoziţie pentru streaming şi download. Enjoy! Orice comentarii sau critici sunt binevenite.

No comments:

Post a Comment