June 26, 2011

Sunn O))) - White1 (2003)



Şi merg pe Digul lui Wan

Şi cercetez pământul

Şi am devenit Secerătorul cu mâinile-mi goale

Căci eu sunt Wodan,

Deşi unii mă numesc Hermes

Unii mă numesc Mercurul roman,

Zeul mărfurilor

Zeul vremii,

Zeul Aninat al graniţelor,

Zeul Aninat din Gibbet Hill,

Zeul Ucigător al porţilor ascunse.



Torcând firul din Wansdyke la Silbury

Torcând cartea cu basme, spunând povestea

Povestind cartea tuturor, fără excepţie,

Celtiberienilor şi galilor irlandezi

Apoi îi aud pe supuşi, dedesubt, departe,

Bocetul lor strident pentru Johnny Guitar:



Priveşte spre cel mai îndepărtat orizont

Priveşte spre cea mai adâncă cicatrice

Priveşte spre răscoala britanică ce se-mprăştie

Căci acesta e zidul lui Johnny Guitar



Acolo-i şanţul unde vei muri

Aici e zidul pe care eu voi plânge

Şanţ săpat cu corn şi lopată din os de bou

Acest zid înalt care ne umbreşte adăpostul antic



Priveşte-o milă către nord

Priveşte către Yggdrasilbury

Priveşte saxonul hăituind vikingul

Priveşte normandul hăituind saxonul

Priveşte germanul hăituind germanul

German german german german

Aici în cea mai adâncă cicatrice

Căci aici e zidul lui Johnny Guitar



Cântă-ţi toporul sumbru, Stephen O'Malley

Sub bass agâţându-se de marginile văii

Sub bass sunând în fiecare şanţ

Greg Anderson, oferă osânda sonică.



Să zbieri în sunet această disperare vitează

Osândă şi întristare cu fiecare pereche splendidă

Să zbieri în sunet disperarea vitează:

Nu Avraam,

Nu Moise

Şi nu Hristos

Nici Iov către care am sacrificat,

Nici Attis,

Nici Mohammed,

Ci pentru Thor

Delirăm şi dansăm şi jelim şi implorăm:

Priveşte spre cel mai îndepărtat orizont

Nu învinui mesagerul,

Nu învinui mesagerul,

Priveşte spre cel mai îndepărtat orizont,

Nu învinui mesagerul,

Nu învinui mesagerul,

Căci eu sunt Moarte, deci Ragnarock e cu mine

Căci eu sunt Osânda, deci Ragnarock e cu mine.



Şi am stat pe Digul lui Wan

Şi am cercetat pământul

Şi am devenit Secerătorul cu mâinile-mi goale...



Şi apoi am fost Regele Vikar cu braţele sale întinse

Şi apoi am fost Regele Vikar cu gâtul său rupt

Şi apoi am fost ticălosul şi victima şi preotul

Şi-am fost o ceartă cruntă şi-am fost crunt ca însăşi moartea



Zidul meu, Zidul meu, prins în robia Zidului meu,

Zidul meu, Zidul meu, prins sub robia Zidului meu.



Aici în cea mai adâncă cicatrice

Căci aici e zidul lui Johnny Guitar

Aici în cea mai adâncă cicatrice

Căci aici e zidul lui Johnny Guitar

Cântă-ţi toporul sumbru, Stephen O'Malley

Sub bass sunând pe marginile văii

Sub bass urcând din fiecare şanţ

Greg Anderson, oferă osânda sonică.



Stai în robia

Stai în robia

Stai în robia zidului meu mareic

Stai în robia

Stai în robia

Stai în robia zidului meu mareic



Stai în robia

Stai în robia

Stai în robia zidului meu mareic



Mame, către sâni

Strângeţi-vă copiii şi cântaţi,

Ce la sânii voştri se adună şi cântă:

Fraţi şi taţi,

Jos, la lucrul din mijlocul oraşului

Să judecăm lucrul



Aceştia, preoţii efeminaţi din Frey

Ce-şi poartă costumele

Şi zbiară-n zi

Care-şi târăsc Zeul prin cele mai noroioase câmpuri

Vărsând sămânţă ca să crească recolte

Aceştia, ciudaţii oameni-uter castraţi

De pe acest tărâm apăsător fără de bărbaţi



Acolo, preoteasa infernală a Frejyei,

Aceştia, oamenii ei strat peste strat,

Apoi preoteasa infernală a Frejyei

Vizitând fermele

Profetul nebun

Vizitând fermele

Şi rareori plecând

Urcând pe tumulus

Oamenii jelind

Dodeni târşâindu-se morţi şi muribunzi.



Auzi preoţii modeşti din Ing

A căror chemare mereu ne permite să cântăm

Care ne permite să ne eliberăm de cea mai strânsă cingătoare

Care ne permite să ne fertilizăm pământurile

Care-a adus întregi naţiuni la viaţă dintr-un falus

Care-a iscat vegetaţia să fiinţească

Care-a vărsat super sămânţa în pământul nou de-o zi.



Bătrân futangiu de mame

Ea era o sugătoare de pulă

Pentru a-i oferi sărmanei ei familii casă

Le-o lua în gură

Şi bea pentru un cântec

Dar şi-a terminat viaţa ei tristă singură.



În jurul bisericii din Yatesbury, morţii

Zac împrăştiaţi sub tisa sacră

Când Sheila Vrăjitoarea, mergând la rugăciunea de Duminică,

Adoră un Zeu dar nu le zice niciodată care,

Şi de la Zidul meu observ cum Sheila Vrăjitoarea

Îşi adoră Zeul, fără să explice care.



Şi-n fiecare noapte de luni sub lumina Lunii

Aceste clopote băgăcioase băgăcioase băgăcioase

Şi metalul greu al clopotelor păgâne

Clopote băgăcioase băgăcioase băgăcioase

Şi metalul greu şi rău al clopotelor păgâne

Clopote băgăcioase băgăcioase băgăcioase

Şi metalul greu al clopotelor păgâne

Clopote băgăcioase băgăcioase băgăcioase

Şi metalul greu şi rău al clopotelor păgâne



Şi Doggen poate să-mi confirme mărturia:

Creştinii din Yatesbury sunt creştini cu numele

Dar faptele lor încurcate atestă

Creştinătatea lor e fericită-n rest

Şi Doggen care a cântat la John Stewart Hall

Poate atesta că păzitorul său e cel mai păgân din toţi

Că-şi schimbă forma, îngrijindu-şi buruienile ascunsă

Şi că dragul ei Paul se bălăceşte-n iazul satului.



Căci noi toţi suntem mărginiţi de Digul lui Wan la vest

Şi de marele deal al lumii care ne spionează şi niciodată nu ne lasă să ne odihnim

Aducând mitra iraniană

Din casa ei de dincolo de est

Prins mereu în robia Zidului meu

Prins mereu în robia Zidului meu



Stai în robia

Stai în robia

Stai în robia zidului meu mareic

Stai în robia

Stai în robia

Stai în robia zidului meu mareic



Stai în robia

Stai în robia

Stai în robia zidului meu mareic



Aici în cea mai adâncă cicatrice

Căci aici e zidul lui Johnny Guitar

Aici în cea mai adâncă cicatrice

Căci aici e zidul lui Johnny Guitar

Cântă-ţi toporul sumbru, Stephen O'Malley

Sub bass sunând pe marginile văii

Sub bass urcând din fiecare şanţ

Greg Anderson, oferă osânda sonică.



Nu învinui mesagerul întristării

Nu învinui mesagerul osândei

Căci acesta-i cel mai Ragnarockist aeon

În nemişcare O'Malley şi Anderson cântă în continuare... cântă în continuare... cântă în continuare...











No comments:

Post a Comment