June 17, 2011

The Lord Weird Slough Feg


Mi-am dat seama c-am uitat să fac ceea ce fac de fiecare dată când mă întreabă cineva de vreo trupă mişto: să recomand Slough Feg!

http://www.metal-archives.com/band.php?id=296

Tipii ăştia sunt absolut geniali. Sunt una din cele mai underrated trupe de heavy metal din lume, şi este extrem de păcat, căci muzica lor e monumentală. Ritmurile ameţitoare, vocea inconfundabilă a lui Mike Scalzi, riff-uiala excelentă, momentele când îşi pierd complet controlul şi o dau într-un speed metal dement, solo-urile uluitoare, temele lirice abordate, de la mitologie celtică la poveşti sci-fi despre hibrizi canino-umani care fac dogfights prin spaţiu - totul indică o trupă pentru care nu găsesc destule superlative, motiv pentru care nici n-o să mă chinui. Nimeni nu poate lăuda destul trupa asta.

Momentan am trecut doar prin Down Among the Deadmen, Traveller, Hardworlder şi Ape Uprising, şi trupa asta este în constant rotation în playlist-ul meu de luni bune.

TL;DR: Slough Feg is fucking amazing and you owe it to yourself to give them a spin.

Cu mulţumiri lui Radu pentru că mi-a făcut cunoştinţă cu Slough Feg în 2010, când tocmai lansaseră Ape Uprising. 


No comments:

Post a Comment